۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان:

هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نهمین مرحله توزیع گوشت نذری بین اعضای نیازمند کانون های مساجد استان توزیع شد.

کامل گلباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در ماه رمضان با حمایت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم در کردستان خبر داد.

وی گفت: این نذر قربانی در بین عزتمندان عضو کانون‌های مساجد استان توزیع می‌شود.

گلباغی خاطرنشان کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، توزیع نهمین محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملاً بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت ترین شکل به دست محرومان انجام می‌شود و امروز این کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در پنج شهرستان استان توزیع می‌شود.

گلباغی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذورات قربانی اول ماه قمری که طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان انجام شده است، بیش از ۱۶ هزار کیلو گرم گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف استان به دست عزتمندان رسیده است.

وی افزود: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت مؤسسه حضرت خدیجه (س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها، تکریم محرومان بهره‌مند از این طرح و ارائه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

کد خبر 5465186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha